Thursday, October 13, 2016

Handel Deur Ltd Maatskappy

Handel deur LTD maatskappy Handel deur LTD maatskappy Handel deur LTD maatskappy Ek is die handel as 'n individu vir baie jare en ek is baie suksesvol . My handelsrekening raak nou nogal groot en het besluit om 'n Ltd maatskappy wat ek sal gebruik om deur middel van handel . Ek doen dit om drie redes : - 1. Om die belasting te organiseer in 'n eenvoudige manier . As die rekening is nogal groot blyk dit dat die persoonlike kapitaalwins toelae is irrelevant . 2. Gee my deur LBS . 3. Om 'n verantwoordbare rekord het sodat ek kan leen of benadering beleggers . Ek het gelees dat dit meer verkieslik om handel te dryf as 'n individu . Met inagneming van die bogenoemde ek doen die regte ding . Ook is daar dinge wat ek kan doen om dinge te verbeter . Dit sal lekker wees om te hoor van iemand wat dieselfde doen en wil graag 'n paar van hul ervarings te deel .


No comments:

Post a Comment