Thursday, October 6, 2016

Skilpad Handel Reëls Pdf

Russell Sands reageer op sy kritici 1. As jy & rsquo; re so 'n goeie handelaar, hoekom doen jy leer seminare Wel, ek kan jou 'n hele klomp van liefdadigheid praat oor gee hoe ek geniet om mense te help, wat is waar, maar die werklike kern van die saak is dat die belangrikste rede is geld. Ek het 'n paar waardevolle inligting, ek is 'n goeie onderwyser, en mense is bereid om my daarvoor te betaal. Ek is 'n ware (en winsgewend) handelaar, maar selfs die beste handelaars in die wêreld te gaan deur 'n paar verloor tydperke. Onderrig word gewaarborgde inkomste, sonder enige afwyking, en geen onttrekkings. Ek het 'n besigheid en finansies 'n huishouding, en het uitgawes elke maand te betaal. Ek kan nie baie goed en vertel my programmeerder of my bank dat ek hulle hul salaris of lening betaal die sal betaal volgende keer wat ek 'n groot handel te vang (wanneer dit mag wees). Ook, as die onderrig inkomste laat my om al my besigheid en lewenskoste betaal, dan kan ek toelaat dat die handelswins te bou en ophoop in my rekening. En ten slotte, mense is geneig om te wil doen wat hulle & rsquo; re goed op, en ek toevallig baie goed in wees onderrig. Miskien beter as ek by die saak. Baie mense, van groot geld bestuurders te ruil bestuurders, het so gesê. Ek dink nog steeds ek & rsquo; s 'n goeie handelaar, met meer as twintig jaar ondervinding en nog baie sterk. Maar jy weet, 'n paar van die beste slaan en pitching afrigters in bofbal was net 'Gemiddelde & rsquo; spelers. So selfs as my handel rekord is nie Hall of Fame materiaal, wat kom nie & rsquo; t beteken ek is nie goed gekwalifiseerd om ander te leer. Ek hou ook daarvan om geld te maak. En my tyd is waardevol. 2. Russell is afgedank van die skilpad program vir nie as gevolg van die reëls, en nooit enige geld handel gemaak Daar was nog altyd 'n baie omstredenheid rondom hierdie gerugte was, en die waarheid van die saak is dat Ek het nog nooit afgedank, maar dat ek bedank. En my verskille, indien enige, met Richard Dennis, het niks te doen met nie as gevolg van die reëls. Ek bedank oor 'n meningsverskil oor wat was waarde vir 'n geheime & rsquo; inligting en wat gesonde verstand. Ek het gekom om hierdie werk met meer ervaring as die meeste, en dit was gesonde verstand vir my dat jy handel groter wisselvalligheid posisies met kleiner, en omgekeerd. ek was gehoor bespreek dit met 'n paar van my opsie handel vriende eendag na werk, en almal van 'n skielike Ek is daarvan beskuldig van lekkende uit eiendom inligting. Ek het gedink dit was dom dan, en twintig jaar later, Ek dink dit & rsquo steeds; s dom. Soos vir nie enige geld, goed, 1984 was 'n moeilike jaar. Die markte was woelig, en niemand het enige geld vir die eerste nege maande van die jaar. Rich homself verloor geld, en het almal wat vertel om geld te verloor nie 'n aanduiding van iets verkeerd doen. Trouens, in 'n stadium toe hy nog in en sê dat enigiemand wat is die maak van geld op daardie tydstip was waarskynlik iets verkeerd doen (nie as gevolg van die reëls). Natuurlik, ekstrapoleer wat gebeur het in 'n tydperk van nege maande meer as twintig jaar gelede in sê dat ek nooit enige geld handel, is ook redelik dom. As ek didn & rsquo; t begin om goeie geld op 'n sekere punt, Hoe kon ek dalk enige geloofwaardigheid om stil te wees in hierdie besigheid. 3. Ander mense bereid is om die skilpad stelsel te verkoop vir minder geld (of vir meer geld) Ek haat dit om sleg te praat oor ander mense, selfs wanneer hulle erg oor my. Ek het myself altyd gehou bo dat, en sal voortgaan om dit te doen. Daar is 'n paar ander ouens daar buite wat is bemarking & ldquo; skilpad & rdquo; handel kursusse, en sê slegte dinge oor my om hulself hupstoot aan. Ek het regtig beter dinge om te doen as om in 'n pis wedstryd met hierdie narre. Daar is 'n man wat 'n kursus verkoop vir ongeveer $ 1000, wat is 'n baie goedkoper as myne. Die enigste probleem is, hy is nie 'n skilpad, nooit was 'n skilpad, en in waarheid te sê, ek het nog nooit in staat om uit te vind presies wie of wat hy is nie. Behalwe dat hy 'n mooi gladde webwerf, en blykbaar 'n baie ondervinding met die bemarking van verskeie produkte oor die internet. Hy het een of ander manier geleer 'n paar van die skilpad materiaal, maar geensins het almal daaruit. En wat is nog erger, ek het gehoor van baie van sy ontevrede kliënte wat hy is onmoontlik om die hande te kry, en sy opvolg ondersteuning is nie bestaan ​​nie. Aan die ander kant van die skaal, is daar 'n ander mede-, wat wel 'n wettige skilpad, en in werklikheid een van die beteres sover ek kan onthou. Hierdie man wil die skilpad reëls gratis op sy webwerf weggee, want hy glo (soos Richard Dennis het gesê in die verlede), dat niemand gaan die dissipline om dit in elk geval te volg nie. En natuurlik, hy is reg. Maar dan sy maatskappy wil jy 'n week lank private handel kursus aan te bied vir die skamele bedrag van $ 25,000. Wel, as jy daardie soort geld, gaan en wees my gas. Maar ek het net enkele waarborg kan bied; t dink wat hy kan leer dat ek rsquo kan &; t wat moontlik die moeite werd om daardie soort van geld, of enigiets wat selfs afstand naby sou wees. Die bottom line is dat die materiaal is net die helfte van die storie, hoe belangriker helfte is die manier waarop dit onderrig word. Ek weet ouens wat briljante handelaars, maar hulle kon nie & rsquo; t aan jou verduidelik die eerste ding wat hulle doen nie, want óf hulle enkele waarborg kan bied; t kwantifiseer nie, of hulle het net don & rsquo; t het die reg kommunikasievaardighede. Die waarde wat ek gee, is nie in 'n paar wat die reëls, maar in die verduideliking van hoe dit werk, hoe en waar en wanneer om dit te gebruik, en om hulle almal te ondersteun met historiese toets om te wys hulle regtig werk. 4. Die skilpad stelsel het 'n baie slegte teken downs Yep, dit & rsquo; s waar. Maar dit is my ervaring die trekking downs tipies kom nadat 'n groot lopie in aandele wil sê nadat dit regtig baie goed gedoen het nie. Wys my 'n goeie stelsel wat & rsquo kom nie; t gaan deur slegte tye. Dit kom nie net & rsquo; t bestaan. Dit is 'n fundamentele reg van die ekonomie, as jy wil 'n beloning te kry, moet jy 'n risiko te neem. As jy nie bereid is om die risiko te neem, jy don & rsquo; t verdien om iets te maak. Wat belangrik is, is dat die risiko en beloning in ooreenstemming met mekaar te wees. En in my opinie gegewe hoeveelheid risiko (en, natuurlik, daar is risiko wat betrokke is in die handel), is daar geen groter wins potensiaal as die skilpad stelsel. Natuurlik, as jy nie gemaklik met die risiko, jy kan ook verminder jou hefboom en handel grootte af na die plek waar jy kan slaap in die nag. Die groot krag van die skilpad stelsel is die buigsaamheid van die geld bestuur reëls, wat ontwerp is om jou te laat jou eie vlak van risiko en beloning te kies, en om julle in die spel te hou tydens die rowwe tye. s geldbestuur wat mees kritieke; Hel, iemand met 'n rekenaar deesdae kan uitvind halfpad ordentlike koop en verkoop seine, dit & rsquo. 5. Die skilpad stelsel net doesn & rsquo; t werk nie meer Van al die besware en kritiek wat ek hoor, dit moet die silliest wees. Ja, natuurlik, daar is tye wanneer die metode net doesn & rsquo; t werk. Vals breakouts produseer verliese, en dit kan op hierdie manier gaan vir maande op 'n slag. Maar dit is 'n langtermyn-stelsel, een wat deurlopend winsgewend vir meer as twintig jaar was, en ek glo dit sal voortgaan om dit te doen. Maar hey, Don & rsquo; neem t my woord daarvoor. Dank die Here vir masjiene soos rekenaars en programme soos TradeStation. Daar is geen rekenaarprogram in die wêreld wat die toekoms kan voorspel, so ek enkele waarborg kan bied; t waarborg dat die skilpad metode sal voortgaan om vir ewig winsgewend te maak. Maar ek kan jou wys dat dit baie konsekwent winsgewend is byna elke jaar sedert Dennis en Eckhardt geleer dit aan ons terug in 1983. En daar is geen truuks hier, geen krommepassing, geen optimalisering. Presies dieselfde reëls, aansoek gedoen presies dieselfde manier, om al die verskillende markte, jaar na jaar. Ek kon nie & rsquo; t maak hierdie dinge het as ek wou. Jy kan die kode lees en druk die resultate vir jouself. Hierdie dinge werk, plain en simpel. As jy die reëls te leer, en het die geduld en dissipline om hulle te volg, moet jy goed wees. As iemand, of dit nou Russell Sands of Richard Dennis, of enigiemand anders, rommel op en kom nie & rsquo; t volg hul eie reëls, jy kan sê wat jy wil oor die persoonlike dissiplinêre tekortkominge van daardie persoon as 'n handelaar, maar wat nog geensins sal óf die legitimiteit of die winsgewendheid van die stelsel self ongeldig.


No comments:

Post a Comment