Thursday, October 6, 2016

Ryg Range Drinkplekke

Draad : Range Drinkplekke Range Drinkplekke Is dit moontlik om Range Drinkplekke toepassing in Strategie Trader ? Ek weet dat in Trading Station dit word nie ondersteun nie ( net bosluise / tyd gebaseer ) So, wat is die geval in Strategie Trader ? Ek het opgemerk dat daar 'n opsie in die formaat simbool instellings Chart Tipe resolusie genoem & quot ; Change & quot ; is dat dit wat ek nodig? Miskien is dit moet wees & quot ; Point & quot ; ? Join Date Desember 2010 Posts 964 Range Drinkplekke in Strategie Trader Inderdaad Renko is soortgelyk aan Drinkplekke tariewe in terme van die prys aksie, maar Renko ontbreek die besonderhede van kers patrone / struktuurvorming . Ek is spesifiek op soek na Range Bar funksies - Is dit ondersteun in Strategie Trader ? Indien wel , kan jy my wys ? Ook - Dit is nie duidelik uit die dokumentasie wat is die verskil tussen die beskikbare grafiek besluite:


No comments:

Post a Comment