Monday, October 10, 2016

Opkoms Van Mythos

Opkoms van Mythos Vir al MMORPGs. daar is 'n sekere stel eienskappe wat vervul moet word om te voldoen aan die standaarde van die titel. Jy moet 'n klas stelsel met spesiale vermoëns vir elke verskillende rol, 'n dramatiese storielyn gemotiveer deur politieke advertensie / of mistieke kaskenades, flitsende ontploffings van magie en skaarste geklede stryd vixens: so ver as die standaard tarief betref, op 'n vrees oogopslag Staan van Mythos het dit alles. In 'n effense afwyking van die tradisionele kliek N smash RPG formaat, is die spel wat onder die reëls van 'n handel kaart spel stelsel. 'N ander vlak van strategie vereis as 'n spel waarin een eenvoudig sal moet-muis beheer bestry doen en probeer om nie te kry ganked deur 'n vreeslik skare vir so lank as moontlik. Gamefuse, die ontwikkelaars van Rise of Mythos, ontwerp die spel moet gebaseer wees op die spelers vaardigheid by die bou van 'n strategies lewensvatbare dek. Die kaarte wat die speler kies kan manifesteer in 'n reuse-verspreiding van verskillende vermoëns en kragte wat al corsage 'n ander en 'n unieke bestry element. Soos die meeste MMOs, is 'n geveg nie beperk tot net voor die grunts gegooi by die speler wat veg met kunsmatige intelligensie. As een kies om dit te doen, kan hulle ook betrokke te raak in 'n een op 'n speler-vs-speler (PVP) pasmaat om vas te stel wat die meer vaardige. Terwyl diegene wat 'n baie ervaring in die handel kaart speletjies kan in staat wees om maklik stuk saam hoe die spel is bedoel om te vloei, kan diegene wat my geharde veterane van die genre vind dit effens moeilik om ten volle skaal die leerkurwe. Die handleiding van Rise of Mythos is nie ongelooflik lank of in-diepte, wat wissel reaksies afhangende van die houding van die speler kan skep. Vir 'n spel met 'n relatief eenvoudige konsep, soos 'n klop-em-up, kan 'n bondige handleiding welkom met ope arms wees; vir een 'n spel soos Rise of Mythos dat 'n groot deel van die kaart-georiënteerde spel behels egter die skraps handleiding kan meer as net 'n bietjie van die gewenste bykomende inligting te verlaat. Terwyl die spel is gebaseer op fantasie handel kaart speletjies, die werklike meganika is effens anders as wat standaard tarief vir die genre. Vir een, is die spel gespeel op 'n kaart wat gedek word deur rooster koppelvlak dis uitgestrek uit oor 'n twee-dimensionele vlakte. Daar is vier verskillende bane wat die gebied van die spel te komponeer, en wanneer dit hulle beurt is, moet die speler 'n sekere baan om die gevolge of optrede van hul gekose kaart te hou aanwys. Soos die spel vorder, sal die vyand volgelinge geleidelik vorder na die kant van die speler en aanval enigiets te beweeg in die teenoorgestelde rigting van hul baan. Terwyl die aanvanklike skermutselings net vyande wat die meeste remediërende patroon van die aanval en die bevordering van vloei sal uiteindelik die sprong in moeilike sal die speler om vyande wat 'n hele leër van verskillende vaardighede aan te val met het te ontbloot. Ten einde 'n stryd te wen, moet die speler het een van hul eenhede te bestuur om oor te steek die enemys kant van die veld deur die lane van hul eie volgelinge. Sodra al sy vyande versend en die spelers aktiewe vegter (s) het die vyand lyne gekruis, die teenstander is oop vir 'n direkte aanval. Die spel is besluit wanneer óf spelers lewe daal tot nul van die handhawing van te veel direkte aanvalle. Daar is 'n paar kritiek wat gerig hoe die geveg het 'n outomatiese speel funksie, wat 'n vreemde mag vind vir 'n strategie georiënteerde spel. As 'n mens verveeld van MMORPGs dat die tipiese formaat volg en net wil 'n bakkie N speel titel om die tempo verander, dan opkoms van Mythos kan wees net wat hulle is op soek na.


No comments:

Post a Comment