Thursday, October 13, 2016

Speel Monopoly Gratis Aanlyn !

Monopolie van die Wêreld Edition Forum: Onlangs Gepos Monopolie HN: Wêreld Edition • Re: Monoply Wêreld Edition Monopolie HN: Wêreld Edition • Re: Monoply Wêreld Edition Monopolie HN: Wêreld Edition • Re: Monoply Wêreld Edition Deur beledona13 & raquo; 6 November 2015, 06:55 CAGal1950 geskryf: beledona13 geskryf: Ek was nie in staat om die spel limiet verander soos geen ander. Die spel beurt limiet grys en sê 35. Alles is grys behalwe vinnig / stadig, totale spel limiet, en laat die rekenaar spelers om leë sitplekke te vul. Ook die eerste reël & quot; te begin met hierdie reëls & quot; getoon in jou voorbeeld is nie eens daar nie. Die rede waarom dit is vergrys en jy kan nie verander niks is omdat jy die lees van die spel opsies uit die tabel wat jy sit op. Jy moet 'n kamer te kies, kies 'n leë tafel en dan sal jy kry die opsies pop-up wat jy kan verander. Sover bevriesing, ek ingedeel in hierdie spel 'n lang tyd gelede. En ek eerlik nie enige vries probleme onthou. Ek het elke dag en ek dink my langste wedstryd was 2 en 'n half uur lank. Ek het net die bots te speel. En daar het ek nie op die ja, om hulle te ignoreer. Die spel is flits nou, en flits neem 'n baie van die hulpbronne uit te voer. Mod_Jada voorstelle kan help. Dit is wanneer ek dit doen. Ek sal dubbel seker volgende keer om seker te maak 'n spel het nie 'n paar hoe oopgemaak Ek kies 'n kamer, kies 'n tafel en die grys opsies gebeur op daardie stadium. Daar het nie gebruik word vries probleme. Dit is 'n nuwe uitgawe. Ek is nie seker of dit op my einde, maar soos ek gesê het in 'n vorige post, ek was in staat om 'n paar wedstryde agtereenvolgens te speel, so..fingers gekruis!


No comments:

Post a Comment